Vi har travlt, og skal derfor udvide vores, i forvejen stærke team!

GoForward søger denne gang en deltidsmedarbejder til økonomi og administration, ca. 20-25 timer om ugen. Opgaverne er i første omgang bogholderirelaterede. Du skal have erfaring fra lignende stillinger for at komme i betragtning. Du bliver en del af et dynamisk team i en ung virksomhed, hvor det er sjovt at have travlt. Hvis det kunne […]

Ny speditørelev hos GoForward

Speditør elev Felicia

Hvordan går det hos GoForward? Det går faktisk strålende! Vi har haft et ekstremt travlt 2018, og netop derfor er der desværre også gået et stykke tid, siden du sidst har hørt fra os. Vi har ellers haft en masse spændende nyt at fortælle. En af de bedste nyheder vi kan berette siden sidst er, […]

Hvad tænker du, når du ser GoForwards logo?

Det vi ser, er en container, der peger fremad. Fremad mod sin destination – men også fremad mod nye tider i shippingbranchen. Det er ikke tilfældigt. Hvis du samarbejder med GoForward, tager vi naturligvis altid ansvar for at få din last sikkert og rettidigt frem! Men vi tager også ansvar for at skabe nye måder […]

Holdet bag GoForward

Hvem er holdet bag GoForward? GoForward blev stiftet primo 2017 af Klaus og Jacob med en ambition om at skabe mere åbenhed i shippingbranchen. Siden er Sofie kommet med om bord og hun er nu vores fantastiske Customer Service Manager. Det er derfor hende, der håndterer mange af vores ordrer Tag endelig fat i os, […]

GoForward – rejsen mod en mere tillidsfuld shippingbranche er startet

GoForward er skabt med ét formål: At tilbyde kunderne en fuld palet af konkurrencedygtige løsninger indenfor transport –  med en meget højere gennemsigtighed for kunden. Hos os får I naturligvis samme brede spektrum af transportmuligheder og konkurrencedygtige rater som I bør forvente af enhver speditør. Men derudover får I personlig kundeservice og åbne, direkte aftaler […]